Afgelopen mei zijn de eerste bijeenkomsten van het Klantenpanel voor Ameland en Schiermonnikoog georganiseerd door Wagenborg Passagiersdiensten.
Wagenborg vindt de mening van de eilander gemeenschap belangrijk en luistert hier graag naar. De veerdienst is niet alleen een verbinding over het water, maar ook een belangrijke schakel in het dagelijks leven op de eilanden. Om in gesprek te gaan met de Klantenpanels blijft de rederij op een structurele en persoonlijke manier in gesprek over de dienstverlening en de bereikbaarheid van het eiland.
Deelnemers Klantenpanels
Diverse eilanders komen samen tijdens de bijeenkomsten van de Klantenpanel. Welke branches worden vertegenwoordigd op Ameland en Schiermonnikoog?
Deelnemers Ameland
Ondernemersvereniging – Vrachtvervoerder – RECRON – Dorpsbelangen – VVV – Land- en Tuinbouw Organisatie Nederland – Vereniging Particuliere eigenaren Vakantieverblijven Ameland – Vereniging Groepsverblijven Ameland – Busvervoerder – Zorg – Onderwijs – Sport – Horeca
Deelnemers Schiermonnikoog
Horeca – Vrachtvervoerders – Ondernemingsvereniging – Dorpsbelangen – VVV – Particuliere verhuurders Schiermonnikoog – Groepsaccommodaties – Busvervoerders – Onderwijs – Sport – Jeugd – Natuurmonumenten – Zorg en Welzijn – Nationaal Park Schiermonnikoog
De Klantenpanels komen drie keer per jaar bijeen. De inzichten uit de panels worden niet alleen meegenomen in verbeteringen, maar ook transparant teruggekoppeld aan de eilander gemeenschap.
Verslagen
Ameland
Schiermonnikoog